Jordens sämsta dag?

Orkar inte skriva det detaljerat men kan skriva i punkter över vad som irriterat mig som f*n idag...
  • Måste säga till folk för att få dom att jobba när man ska föreställa en grupp, vad? är ni tre eller?
  • Dansen gick fucking piss och läraren börjar göra stegen ännu komplicerade innan man ens lärt sig grundsteget... -.-
  • En liten dryg blondin säger åt mig att flytta åt sidan  på dansen för att hon "inte fick plats" vadå ska jag stå i vägen för dom som börjar dansa eller? Be lite otrevligare snälla!
  • Ingen jävla butik tar kod på korten i Stinsen o jag ha inget leg så fick springa ner en trappa helt slut i huvudet!
  • På vägen till bankomaten ropar en sån här "få se dina naglar"-snubbe så visar naglarna (har gel) direkt han vänder sig mot mig men då säger han "nej idag vill ja inte prata naglar, idag ANSIKTE" men fucking gosh!
  • Jävla moppens kåpa rasar ned när jag i raseri ska åka ut från parkeringen! "HELVETES J*#LA PISSMOPPE"!
  • Hela påsen med tomburkar rasar när jag ska ställa den i hallen -.-
  • fucking alla smsbombar just nu!!! trött
Ja, vad säger ni?

Här jag och min älskling Pom Pom :P lyser upp veckan!
pompom
2009-08-31 @ 18:32:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0