Fler danstillfällen

Har funderat på en sak och även om jag hittar de flesta ställena att dansa på så saknar vi definitivt  ungdomsställen där det spelas reggaeton och dancehall... varför spelar alla numera techno och rnb? När jag går på fester och olika event så försöker jag alltid flörta till mig lite Reggaeton och Dancehall i högtalarna (brukar ta med mig cd:s haha) men vi saknar tydligt ställen som inriktar sig på den slags musiken och som då inriktar sig mot ungdomar... ska jag till något liknande så spelas det mest Salsa och då är det såklart inte många ungdomar som ställer upp på att dansa, dom är outbildade och okunniga i området dans... de borde införas mer på idrotterna anser jag.
Någon som håller med?


Daddy Yankee No Me Dejes Solo Featuring Wisin y Yandel

2009-12-04 @ 14:43:56 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0