Irlands utbyte!

Ååååååhh...
Nu har Irlands eleverna åkt hem igen... inte kul :( saknar dem som fan redan, dom var så roliga. Jag kan berätta om igår när Viktors extra säng gick sönder som Ryan skulle sova på :P hehe den gick typ sönder flera gånger för det var för många som satt i den, först gick ena sidans ben sönder så den stod helt snett på mittenbenet och vänster ben... dom försökte typ ställa upp den igen men vilket slutade med att den rasade igen och efter följde vänster sidas ben också :o så nu stod hela sängen på mitten benet men folk satt i sängen ( som nu såg ut som ett A eller något ) ändå och tror ni inte mitten benet också går av? I typ svetsningen och jag skriker rakt ut! Och hans föräldrar och deras kompisar var ju liksom också där :o knas fick typ en hjärtattack på riktig me jag skrattade typ i tio minuter efter det... svär. Kanske trött vet inte :P
Peace out yani's!

Kolla in bilder ifrån Irlandsuttbytet här!
http://www.flickr.com/photos/jenzeen/4185472416/
2009-12-14 @ 20:33:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Viktor

haha värt att notera är att även stolen i mitt rum pajjade innan alla hade dragit hem:P både stolen och sängen har dock stiftat närmare bekantskap med SÖRAB på heltid ;)

2009-12-19 @ 22:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0