Jag fyller år, snart... tills dess är jag superman!!!

Mina tjejer bestämde sig för att fira min födelsedag i förväg så dom kidnappade mig, tvingade på mig en superman dräkt och förde mig med ögonbindel kommunalt till Kungsträdgården där vi skulle åka skridskor i dräkten... folk trodde jag var någon slags underhållare för barnen och ville ta kort... sen mötte vi Djävulen ifrån Ballar av Stål så jag gjorde några poser för producenten som snabb började
asgarva, jag tände eld till stålgubben med ciggen som står på vägen till centralen, sedan dansade jag med gatumusikanter på centralen och sjöng på tåget :D GALET KUL

TACK TJEJER ÄLSKAR ER, MIN DAG VAR UNDERBAR!<3<3<3
herehe
2009-12-06 @ 14:22:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: johanna

Det var lätt typ en av de bästa dagarna vi har haft tsm.

we loves dig med :D <3

2009-12-06 @ 21:52:00
URL: http://kn1v.blogg.se/
Postat av: Mikaela

så jävla roligt :D <3

2009-12-08 @ 18:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0