Ni typ suger på att kommentera :o

Vet att det är flera som läser men ni suger på att kommentera ^^jag e typ tvärtom... suger på att läsa men kommenterar när jag väl gör de... men kommentera mer så uppdaterar jag mer!
Lite mer flum från Irländarna ;O
Kevin och jag haha! garvar alltid åt min blick här men kinda like it!
(Landet, telefonplan)
jag o kev
Mera fyllon! (Landet)
sdddgs

Jag o pojkarna (a) Squeezed!
fdfadfhdf
Dans över en halsduk!
dabce

Innan vi skulle till resturangen tidigare samma dag
gfdfdfhd

Vi åkte skridskor i Kungsan innan
dhfdjg
BYE! ;D
2009-12-18 @ 20:15:31 Foton Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

I LIKE IT ALOT!<3

2009-12-20 @ 23:42:40
URL: http://elinakerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0