Smile all life

Fick reda på för inte så länge sen att en viss någon tyckte att min blogg var rolig och typ dog av garv när han läste den... ja vad ska man säga? Kul att göra någon annan glad för älskar personer som får mig att skratta och ja tydligen så gillar ju du mitt skratt D. Haha roligt roligt...
Snart ska jag äta sen bege mig till jobbet ännu en dag... blev erbjuden ett nytt jobb idag... dock en med fast lön vilket lät sådär men får väl ansöka, testa och se.
Juste kanske bästa av allt! Imorgon kommer Shauna min Irländare, dom kommer rätt sent så vi ska väl bara hem och äta men känner för att göra något efter faktiskt men men, på fredagen ska vi på julbord i skolan med alla irländarna och sen får vi se vad som händer efter, om jag får med mig min med ut så hittar jag gärna på något. :D

Peace out!
oxox
fsdfhhfh
2009-12-09 @ 16:32:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0