Lo Que Paso Paso?

Så dagens schema ser ut så här, har nu hål efter en lektion i mediakunskap och efter hålet har jag min sista lektion och det är i webdesign, alltså bara haft två lektioner idag, typ så som mitt schema nu mera ser ut. Sen efter ska jag hem och göra mig i ordning för lite käk på stan för att fira Emelie i efterskott som har bokat bord på PizzaHut för alla tjejerna. After that så vet jag inte om vi skulle dra hem till någon :)
Så glad efter igår, träningen med Oliwer gick super och hoppas bara att jag får honom på tävlingen på söndag! TAGGAD! Han är så grymt bra och jag har så kul, skulle dock vilja ha honom i hoppgruppen.
Bye, peace out! :) <33


Love with some Daddy Yankee for you guys!
Lo Que Paso Paso - Daddy Yankee <33
2009-11-20 @ 14:22:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0