New music, new moves, new photos and a fresh spring!

Jajjamensan, fick lusten att blogga lite igen och mycket har hänt sen senast! :P Då jag köpte URF biljetterna!!!
Nu är jag rödhårig igen och med ett ännu större smile på ansiktet...
Jag har dessutom börjat rida en ny häst, Musse (Musketär) som står på Stensunda och bättre upp! Vi har knappt någonting kvar i skolan snart!!!
Igår red vi till Jästbolaget! :D Mysigt värre i den fina kvälls/eftermiddags-solen. Men han var väldigt tittig men det ordnade sig ju och vi red igenom en enorm vattenpöl... ca. 10 m. Då det var översvämmning i sjön! :o
Jag och Musse, jag ser jätte konstig ut XD MUSSE också, han blundar ju.
Jag i rött hår :)
rödhåring!
2010-04-21 @ 10:02:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0