Alla hjärtans dag!<3

Japp idag är det alla hjärtans dag... vilket betyder??
Ja, typ inge jätte speciellt... träffa nära och kära bara och inte så mycket mer med det. Ni kanske tycker jag är jätte oromantisk nu, well det är trots allt på en söndag, sämsta dan och har aldrig riktigt haft någon på någon alla hjärtans dag innan så därför är det lite som det är och jag uppskattar små trevliga kommentarer mer när de kommer spontant i vardagen när man behöver dem som mest.  I alla fall ska jag träffa Emil i centrum för en fika för jag och André hann aldrig riktigt ses igår och inte jag och Emil heller så tar mig tid nu. Det ska bli riktigt mysigt för vi har en del att ta igen han och jag. Det blir säkert Wayne's eller nåt :D favvo!
Sen ikväll ska jag på bio med päronen och bror, vi ska se Edge of Darkness med Mel Gibson, såg trailern nyss och den verkar super :) även fast ja inte är så förtjust i biografer så ska väl de funka i en timme och 56 min.
2010-02-14 @ 13:32:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0