Annoying!

Sitter på graf nu och väntar på vår lärare som är försenad... känns då surt att man inte var "försenad" och hade kunnat ta en buss senare, nu var jag i skolan liksom vid 08.00 fast jag börjar 08.20 och sen är han försenad! DAMN SL...!
Huvudvärk, trött och känner mig allmänt ofräsch idag... så stör mig på småsaker känner jag just nu, men personen brevid mig sitter och biter på naglarna så att det låter! För det första tycker jag att det är såååå ÄCKLIGT! För det andra... stör det och inte nog med det, ser nog i ögonvrån att "denna-denna" sitter och sneglar på min skärm... show some respect.
Hihi smått irriterad bara. ^^ (a)
bluuuee
2010-02-24 @ 08:41:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0