Fiesta

Ska till mässan ikväll på en fest, tror Moreno skulle spela där och några andra dj's... kommer kännas konstigt att dansa i mässan där man varit så många gånger innan den las ned. Jag och guz ska dit i alla fall men så svårt att veta vad man ska ha på sig i det här slask vädret, mina stövlar läcker liksom in och man vill inte klaffsa ända dit i high heels som är runt 9-10 cm :o! Och kommer frysa benen av mig i strumpbyxor, aja, i alla fall så sitter jag och målar naglarna och ska snart äta innan jag börjar sminka mig och byta om. Dunkar musik så läänge! :)
Baby in da hood, whining like you wouldn't...
thhtnen
2010-02-26 @ 18:09:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0