Oväntat möte i Lördags

Var ute och red på Musse i lördags ju och vi var på väg mot jästfabriken, KåKå och vem om inte annat råkar dyka upp då? När man är som fräschast ever! Jo grabben i mössan, han som jag fortsätter se överallt och det enda jag vet är hans förnamn. Why why? Tycker bara det är lite konstigt men spännande haha han kan gärna fortsätta stalka mig mohaha XD driver när men det var kanske inte nån person jag velat mött i det läget.
Valentine's day,
min alla hjärtans dag var väl inte den bästa... ja menar... höjdpunkten på dagen var fika med Emil annars var det mest deprimerande att gå på bio och sen bara hem och sova... var nog inte det som störde mig men jag vet inte riktigt, något var inte helt okej.
2010-02-15 @ 12:22:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0