Reggaeton träningspass

Var i Akalla med Emms i måndags och vi gick vårt provpass på Positive Movement. Vi valde att gå reggaeton nyb. och vilket pass säger jag bara! Styrka och smidighet så det bara sjöng om det, men det var så skönt! Sen så dansade vi såklart också men tydligen går nybörjargruppen mest ut på att bli stark och smidig så att man orkar och jag hoppas det ger resultat för vilken träningsvärk jag fick i rumpa, buk och lår. Man måste hålla en låg "position" hela tiden så det tar verkligen i benen.
Hoppas också på att det ska kunna förbättra mina dans moves ;)
Värt att pröva på! Det var grymt kul och man tränade hela kroppen!

Peace!
A-Live Club - Reggaeton - DJ Franky - 27/06/2008 by R.VIEIRA PHOTO.
2010-02-03 @ 15:21:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0