Sockertopp!

Det är mitt absoluta favorit ord just nu :P sockertopp, så gulligt.
Men i alla fall :) idag ska ja på bio med sockertoppen Emil haha, vi ska se Wolfman! Så taggad! Igår såg jag filmen Precious, den var bra... dock inte grym som ja förväntat mig men mamma har beställt boken så får väl läsa den istället.:)
Fått nytt bankkort nu också! :D äntligen, mitt andra gick ju sönder, bara sprack!
Har inte så mycket att skriva egentligen, är rätt irriterad så tänker mest på en sak, små irriterande saker som personer gör och folk som typ blir sura men inte vågar stå för det utan ändrar humör när man träffas... fan that fucking piss me off for real. Så falskt! Så jäkla falskt... tycker faktiskt det är värre än om någon skulle snacka skit men sen stå för vad den sagt, då är det fan värre att inte visa om man är sur på en person utan döljer det och leker glad istället. Stå upp för er själva for Christ sake...


En låt som passar lite både till vargmannen och falskhet... :P
Vargarna väntar med Kalle Baah!
2010-02-19 @ 09:59:20 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0