Jobba obba bobba :P

Sitter här på min håltimme, smått hungrig, tänker på dagens upplägg... it quite sucks to be honest... en två timmars lektion i webbdesign följd av en håltimme, följd av en lunch och därefter kommer sista lektionen... massa dötid har jag.
Sen blire pallra sig hemmåt och väntaaa och bara vänta för man kan inte ge sig ut innan middagen och den käkas runt kl. 18.00 för att jag ska hinna till jobbet, gärna lite innan. Börjar jobbet 19.00, måste vara där minst halv om man tar bussen och byta om o så. Sen jobba till halv tio.... suck kan inte säga att jag är så jäkla sugen på att jobba idag men har inte gjort det på ett tag. Det är ett jäkla HÄSTJOBB rakt ut :P
2010-01-20 @ 10:32:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0