Smoothie och maaat :)

Kom hem från skolan för inte så länge sen gjorde mig en smoothie a la jensen ^^ brukar göra min lite speciellt ni kan få recept längre ned ^^kort sagt så har jag med kanel och hackade mandlar i... GOTT!
Sen har jag smått börjat tröttnat på vanlig husmanskost som bara cirkulerar runt hemma hos oss... jag menar att det typ blir samma rätter hela tiden så jag ska ta initiativ och framföra några rätter nedan som jag tycker att jag eller vem som helst kan laga här hemma... lite roligare varierande rätter med mindre halvfabrikat. :)
df<gngngngngnf
http://www.tasteline.com

Bär Smoothie a la Jensen :D

Ingredienser:
1st  Banan
1/3 dl Blåbär (frysta eller färska)
1/3 dl Hallon (frysta eller färska)
4-5st Jordgubbar (frysta eller färska)
5-10st Sötmandlar (beroende på hur mycket bitar man vill ha)
1-2 dl Vanilj Yoghurt
1/2 dl Fruktjuice
1 tsk Kanel
Hacka mandlarna och tina bären om det inte är gjort, häll ner alla ingredienserna i en mixer och mixa.
Om du vill kan du även strö lite hackade mandlar och kanel överst också när den är klar, det tycker jag är godast. :)
Och bara att dricka! :D
smooothie

2010-01-14 @ 15:56:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Someone

Är lite skeptisk mot kanelen och mandeln ;)Men den ser god ut :P

2010-02-18 @ 10:58:30
Postat av: Sv: Rebmush

Seriöst?! den e apgod! och kanelen passar XD speciellt me mandeln

2010-02-19 @ 09:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0