Ultra!?

Segt, läste super duktigt igår i boken a Thousand Splendid Suns och den är faktiskt riktigt bra, skulle kunna tänka mig läsa den på svenska också. Åh, sen är jag så irriterad! Började använda Clearasil Ultra facewash och stick för ett tag sen och min hy blev super fin och verkade hålla sig ren och har gjort det en månad nu kanske och då var det som att bara för att jag sa att den var så fin och ren så tror ni inte man vaknar med röda fläckar här och där? Typiskt! Why God, WHY!!!?
Annars verkar den funka pefekt, får se om det går snabbare att bli av med nu då... för jag tvättar varje dag -.- måste ha med stress eller nåt att göra?
2010-05-12 @ 07:48:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0